دانلود آهنگ بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم اخه زیاد

دانلود آهنگ زیبا و جذاب بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم اخه زیاد با صدای مسیح و آرش، با قسمتی از متن ترانه “بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم اخه زیاد” به همراه تکست و با بهترین کیفیت

دانلود اهنگ بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم اخه زیاد

Download Song, (Ahang) BY : Masih & Arash Bia Bazam On Rozaro Bia “Bia Bazam On Rozaro Bia” / And lyrics

متن آهنگ بوی شمال

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حوس بوی شمال و نم بارون کردی که سحر خروس بخونه وسط جنگل سبز ♬
پایه میخوای پاشو بیا توی شومینه پره هیزم و آلاچیق که وادار شیم بخندیم !!!
تا خود صبح از اون بچه باحالا شیم پایه میخوای پاشو بیا ♬♫♪
بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد !!!
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خنده ات بی تو آدما کندن از من ♬♫♪
بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد  !!!
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خنده ات بی تو آدما کندن از من ♬♫♪
بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد !!!
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خنده ات بی تو آدما کندن از من ♬♫♪
من لقمه میکنم خاطرات رو با بغض تو گلوم هضم نمیشه  !!!
از کوچه تنگ دلم جز تو کسی رد نمیشه ♬♫♪
بیا بازم مث سابق بشینیم تا کله صبح من آهنگ قدیمی کنار خنده تو !!!
بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد ♫♪
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خنده ات بی تو آدما کندن از من !!!
بیا بازم اون روزا رو بیار تنگه دلم آخه زیاد ♬♫♪
بیا بزنیم تو دل جنگل من بمیرم واسه خنده ات بی تو آدما کندن از من !!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مسیح و آرش بوی شمال

📥 باکس دانلود
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 6مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک