آهنگ جدید حجت اشرف زاده آتشم باش (ریمیکس)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حجت اشرف زاده به نام آتشم باش (ریمیکس)

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Atasham Bash (Remix)

دانلود آتشم باش حجت اشرف زاده 

با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با لینک مستقیم + متن آتشم باش حجت اشرف زاده 

By Quality MP3 320 & 128 Direct link kbps lyrics Music + Play Song

میپرستم تو را می پرستم

من هنوز از هوای تو مستم


دانلود آهنگ حجت اشرف زاده آتشم باش (ریمیکس)

📜متن آهنگ حجت اشرف زاده آتشم باش (ریمیکس)📜

❤️میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم❤️

❤️ای پریزاده ی مو پریشان❤️

❤️روی از این خسته دل بر مگردان❤️

❤️ماه افسون گر سر به زیرم پای عشقت الهی بمیرم هرچه خواهی بگو آخر کار❤️

❤️عشق خود را برایم نگه دار❤️

❤️عمرم جانم❤️

ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

مست مستم کن از خنده هایت تا بسازم بسوزم به پایت

آتشم باش و خاکسترم را هی بسوزان و هی پرپرم کن

میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم ای پریزاده ی مو پریشان

روی از این خسته دل بر مگردان

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

📥 باکس دانلود
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک