دانلود آهنگ خواهر از هویار برای دانلود این موزیک زیبا به ادامه مطلب بروید

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی خواهر از هویار با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

متن آهنگ خواهر هویار

یه خواهری دارم که هیشکی نداره
از تو چشاش هر شب میباره ستاره
دل بی قرار تو این دنیا کنار تو عشقه
یه خواهری دارم ابروهاش کمونه
من از دلش نگم خیلی مهربونه
دل بی قرار تو این دنیا کنار تو عشقه
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

دانلود آهنگ هویار خواهر

آهنگ جدید خواهر از هویار

پاکی مثل فرشته تو دلت بهشته
ای جان ای جان ای جان
عاشقتم هر دم دور تو میگردم
ای جان ای جان ای جان
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم
خواهر تو گل ناز منی محرم راز منی
پر پرواز منی دوست دارم

راهنما
 
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
 
حجم : 5مگابایت
فرمت فایل:mp3
 

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی