دانلود اهنگ رضا صبور به وقتش

❤️دانلود آهنگ زیبای رضا صبور بنام به وقتش با لینک مستقیم❤️

Download New Song By : Reza Sabour – Be Vaghtesh With Text 

یه اینبارو دست نکش از من نکن تو اینکارو

با دلم بد ترک نکن تو این حالو

دانلود در ادامه مطلب


📜متن آهنگ رضا صبور به وقتش

❤️من هنوز بی طاقتم به من میشه تو بگی قلبت باز عاشقم میشه❤️

گیر انگاری دلم پیشت من بهت بد عادتم

باید باشی پیش این دل که فقط تو دنیاشی

چی قراره بگذره به من بی تو

چی قراره پر کنه جاتو

به وقتش میفهمی من کی بودم

مهم نیست بذار بگم حسودم

با اینکه کم دارمت دوستت دارم

به وفتش حس میشه جای خالیم

میدونم دوری از این حوالی با اینکه چیزی نمونده باقی دوستت دارم

تو پرپر نکن این خاطراتو

بدتر نکن طرز نگاتو

شاید هنوزم تو دلت جام باشه

من به کی بگم حس دلیمو

کی بشنومه این دل خوریمو

کی غیر تو اونی که میخوام باشه

❤️رضا صبور به وقتش❤️

📥 باکس دانلود
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 6مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک