آهنگ ساقی از حمید هیراد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد ساقی

سوپرایزی ویژه برای شمابا ترانه جدید حمید هیراد بنام ساقی با متن و کیفیت عالی

Exclusive Song: Hamid Hiraad | Saghi With Text And Direct Links 

 

دست بر سر میزنی دنبال ساقی آمدی آمدی آشفته و مجنون و یاقی آمدی ♬♫♪♭
بر در میخانه ها هر دم گدایی میکنی تا به مسجد میرسی با ما خدایی میکنی ..!!..
ایمان خود را سر بریدی دل به دریا میزنی یوسف خود را باختی و سر به صحرا میزنی ♬♫♪♭
به سرم زده حالتو امشب خوب کنم تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم ..!!..
به سرم زده حالتو امشب جور کنم تورو از غم عالم و آدم دور کنم ♬♫♪♭
کارت که لنگه میگی خدا قشنگه کارت تموم شه میگی دلش چه سنگه ..!!..


آوردمت در این جهان خود را کشاندی در قفس دنیای من تنها دلیل امتحانت بود و بس ♬♫♪♭
ایمان خود را سر بریدی دل به دریا میزنی یوسف خود را باختی و سر به صحرا میزنی ..!!..
به سرم زده حالتو امشب خوب کنم تا صدام بزنی و بگی من خوب شدم ♬♫♪♭
به سرم زده حالتو امشب جور کنم تورو از غم عالم و آدم دور کنم ..!!.

 

راهنما
 
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
 
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3
 

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک