دانلود آهنگ جدید و زیبای دنیای بی رحم از علی زند وکیلی
برای دانلود این موزیک زیبا به همراه تکست و متن آهنگ به ادامه مطلب بروید

متن آهنگ دنیای بی رحم علی زند وکیلی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

توو خنده هات؛ آرامشه…●♪♫
رنگِ صدات؛ نوازشه…●♪♫
چی بینِ ماست؛ که بینِ من وُ عشق●♪♫
قدِ یه آهم، فاصله ای نیست…●♪♫
هر اتفاقی رخ بده…●♪♫
بازم بینِ من وُ تو؛ هیچ گله ای نیست●♪♫
چشمای تو؛ تعریفی از زیباییِ بی حد وُ مرز●♪♫
زیباییِ تو؛ فرصت نمیده نگاهِ من، جز تورو ببینه!●♪♫
هر جایی باشم…●♪♫
هر جا که باشی…●♪♫
عوض نمیشم؛ حالم همینه…●♪♫
می دونم؛ که دنیا، خیلی بی رحمه…●♪♫

رو قلبِ هر دیوونه ایش؛ یه زخمه●♪♫
ای کاش؛ ترسِ جدایی با ما نبود●♪♫
حالِ ما رو؛ اونی که عاشقه، می فهمه…●♪♫
من؛ تنهاییاموُ؛ از تو نمیشه، پنهون کنم♪♫
این روزایِ سختوُ؛ حتّی توو خوابام، آسون کنم…●♪♫
زیباییِ تو؛ تنهاترم کرد!●♪♫
تنهایی امّا؛ رهاترم کرد…●♪♫
تا به غمم پابندم؛ توو گریه هام، می خندم!●♪♫
می دونم؛ که دنیا، خیلی بی رحمه…●♪♫
رو قلبِ هر دیوونه ایش؛ یه زخمه●♪♫
ای کاش؛ ترسِ جدایی با ما نبود●♪♫
حالِ ما رو؛ اونی که عاشقه، می فهمه…●♪♫

───┤ ♩♫♪♭ ├───

علی زند وکیلی دنیای بی رحم

راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک