دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا داری میری از ندیم به همراه تکست و متن آهنگ داری میری ندیم


ندیم داری میری

ترانه: امیرحسام افشار - آهنگ و تنظیم: مهراب آراد

+ متن ترانه داری میری از ندیم

ببین چه تنها شدم از وقتی که تو رفتی هر کاری کردی باهام تا از چشام بیفتی

NADIM   DARI MIRI

متن ترانه
دانلود آهنگ ندیم داری میری
 ببین چه تنها شدم از وقتی که تو رفتی
 هر کاری کردی باهام تا از چشام بیفتی
 
چقد عجیبه روزگار عاشقتم دیوونه وار
سخته برام باورش چه زود رسید آخرش
  حال دلم خرابه خاطره هات عذابه
 
دیوونه داری میری چی بگم بهت
دروغ بگو دوسم داری تو غیر ممکنه که بری
 نرو حالا که وصله جون من بهت
  گناهش پای تو اگه عوض شدم
 آخه بگو چجوری راضی شد دلت
 
گناهش پای تو اگه عوض شدم
نرو حالا که وصله جون من بهت
 دیوونه داری میری چی بگم بهت
  آخه بگو چجوری راضی شد دلت
  حرفی ندارم باهات عادیه واسم کارات
 
نرو حالا که وصله جون من بهت
تو خودتو قانع کن همش
 حرفاتو از بر شدم آدم بده من شدم
 تو خودتو قانع کن همش
  دیوونه داری میری چی بگم بهت
 گناهش پای تو اگه عوض شدم
 
آخه بگو چجوری راضی شد دلت
آخه بگو چجوری راضی شد دلت
 نرو حالا که وصله جون من بهت
گناهش پای تو اگه عوض شدم
دیوونه داری میری چی بگم بهت
 
 



راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 8مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک