دانلود آهنگ تو دریای شب موهات غرقم کن

دانلود آهنگ زیبا و جذاب تو دریای شب موهات غرقم کن با صدای شهاب مظفری، با قسمتی از متن ترانه “تو دریای شب موهات غرقم کن” به همراه تکست و با بهترین کیفیت

دانلود اهنگ تو دریای شب موهات غرقم کن

Download Song, (Ahang) BY : Shahab Mozaffari To Daryaye Shab Mohat Ghargham Kon “To Daryaye Shab Mohat Ghargham Kon” / And lyrics

📜متن آهنگ تو دریای شب موهات غرقم کن شهاب مظفری

 

❤️تو دریای شبِ موهات غرقم کن❤️
کی میتونه به جز تو برمودا باشه¸. ♫.
نمیوام قایق سوراخ دنیامون, کنار زرق و برق کشتیا باشه ♫.
از اینم میشه دورافتاده تر باشیم¸
تمام عمرمون ساحل, جهنم بود. ♫.
زیادی بیخیالِ هردومون بودی¸
زیادی عاشقت بودم, ولی کم بود.
از عشق تو شاعر شدم, تو با خودت برو من با خودم ♫.
اندوه تو بر شانه ام, تو آتشی و من پروانه ام¸
از عشق تو شاعر شدم, تو با خودت برو من با خودم ♫.
اندوه تو بر شانه ام, تو آتشی و من پروانه ام¸
یه کم طوفان بزن تو صورت خوابم, من از آرامش چشمات میترسم.
نگو چیز عجیبی که نمیفهمم¸
همین جوریشم، از حرفات میترسم.
بزن پارومو بشکن توی اقیانوس¸
از اون زخمای کاری, که تهش مرگه ♫.
منو محکوم عمق اشتباهم کن, از اون حکمای داری که تهش مرگه ♫.
از عشق تو شاعر شدم, تو با خودت برو من با خودم ♫.

شهاب مظفری از عشق تو

❤️تو دریای شب موهات غرقم کن❤️

📥 باکس دانلود
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک