دانلود آهنگ جدید دانیال عباسی بنام تسخیر برای دانلود این موزیک زیبا به ادامه مطلب بروید

 

متن آهنگ تسخیر دانیال عباسی

دل بریدم از نگاهت من تو چشمات یه غریبم
این همه جنگیدم و عشقی توی قلبت ندیدم
رد داده عقلم بعد تو رفتار قلبم با همه آدما تغییر کرده
فهمیده بودم عشق تو قلبمو تسخیر کرده
حالا که کارات چشامو تر کرده
چشمام پر اشک و قلبم پر درده
کاشکی بشه روزای خوبم برگرده
حالا که از تو فقط خاطره جامونده
من موندمو حسی که از همه جا رونده
خسته شده بی تو این دل وامونده

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ دانیال عباسی تسخیر

آهنگ تسخیر دانیال عباسی

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

پر کشیدم از خیالت بی تو بدجوری مریضم
این همه درد تورو باید توی قلبم بریزم
رد داده عقلم بعد تو رفتار قلبم با همه آدما تغییر کرده
فهمیده بودم عشق تو قلبمو تسخیر کرده
حالا که کارات چشامو تر کرده
چشمام پر اشک و قلبم پر درده
کاشکی بشه روزای خوبم برگرده
حالا که از تو فقط خاطره جامونده
من موندمو حسی که از همه جا رونده
خسته شده بی تو این دل وامونده

راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 6مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی