دانلود آهنگ جدید مهران معصومی بنام حال خوش برای دانلود این موزیک زیبا به ادامه مطلب بروید

 ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی حال خوش از مهران‌معصومی با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ 

متن آهنگ حال خوش مهران معصومی

چشم و دل دیوانه ی من چشم به راه است
تقدیر من این ثانیه ها معجزه خواه است
روشن شده شب وقت غزل خوانی ما هست
طوفان بشود عشق پناه است
از هرچه به جز حال خوشت دست نگه دار
خوش میشود احوال تو و سال تو این بار
باید برسد دوری این عشق به دیدار
برگشته جهان سمت تو انگار
از سیب سرخ خنده از شادی آینده با من بگو
چیزی نگو از سختی از لحظه ی خوشبختی با من بگو
روی خوش تقدیری وقتی خبر میگیری از حال من
بی تابم و بیدارم حال عجیبی دارد امسال من

دانلود آهنگ مهران معصومی حال خوش

آهنگ جدید مهران معصومی بنام حال خوش

آنچه در آینه ی چشم تو دیدم
آسمان بود و به سمت تو پریدم
از نگاه تو به قلب تو رسیدم
یه قدم از تو پا پس نکشیدم دل نبریدم دل نبریدم
از سیب سرخ خنده از شادی آینده با من بگو
چیزی نگو از سختی از لحظه ی خوشبختی با من بگو
روی خوش تقدیری وقتی خبر میگیری از حال من
بی تابم و بیدارم حال عجیبی دارد امسال من

راهنما
 
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
 
حجم : 6مگابایت
فرمت فایل:mp3
 

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی