دانلود آهنگ پارسا خائف خیال تو

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی خیال تو از پارساخائف با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین

تک آهنگ «خیال تو» به آهنگساز مسعود تدینی و خوانندگی پارسا خائف خواننده برگزیده فصل اول مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» شبکه سه سیما در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این قطعه نوید اسماعیل‌زاده ترانه‌سرا، مسعود تدینی آهنگساز و تنظیم‌کننده، محمد عبداللهی مدیرتولید، میثاق مهرپور نوازنده عود، توحید وحید نوازنده کمانچه، حسن اکبریان نوازنده ویولن، مسعود تدینی نوازنده سه تار و پارساخائف خواننده، گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

متن آهنگ خیال تو پارسا خائف

مرا ببین عزیز دلنشین من
پناه آخرین من تو ای تمام زیبایی
مرا ببر به آسمان ببر به بزم عاشقان
از این سکوت و تنهایی
تویی تویی نفس نفس هوای من
همیشه آشنای من به خلوتم یک دم باز آی
در این جهان بی وفا کمی کنار من بیا
بیا و مشکن قلبم را
نه میرود خیال تو نه میروی ز یاد من
نشسته ام در انتظار برای این یکی شدن

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ پارسا خائف خیال تو

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

کنون که پناهی جز عشق تو ندارم
چرا و چگونه به تو دل نسپارم
چرا و چگونه به تو دل نسپارم
نه میرود خیال تو نه میروی ز یاد من
نشسته ام در انتظار برای این یکی شدن
نه میرود خیال تو نه میروی ز یاد من
نشسته ام در انتظار برای این یکی شدن
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

مرا ببین عزیز دلنشین من پناه آخرین من تو ای تمام زیبایی

راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک