دانلود آهنگ علیرضا جاوید یادم کن

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی یادم کن از علیرضاجاوید با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین

ALIREZA JAVID__YADAM KON


متن آهنگ یادم کن علیرضا جاوید

یادم کن مثل من پنهانی در همان جاها که میدانم و میدانی
در دلم هستی و خودت نمیدانی در دلم هستی و خودت نمیدانی
عشق یعنی چشمانت گرمای دستانت احساس پنهانت
هر کجا حس کردی در خم گیسویت
جای دستی خالیست یادم کن
بعد من در هر جا بی دلیل و تنها خیره ماندی جایی یادم کن

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ علیرضا جاوید یادم کن

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

یادم کن در خیابانی که از سر دلتنگی زیر لب میخواندم
در دلم هستی و نگو نمیمانی در دلم هستی و نگو نمیمانی
هر کجا حس کردی در خم گیسویت
جای دستی خالیست یادم کن
بعد من در هر جا بی دلیل و تنها خیره ماندی جایی یادم کن
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

هر کجا حس کردی در خم گیسویت جای دستی خالیست یادم کن

راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 8مگابایت
فرمت فایل:mp3

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی موزیک