دانلود آهنگ جذاب تو دلی از حسین منتظری برای دانلود این موزیک زیبا به ادامه مطلب بروید 

 

جذاب تو دلی

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی جذاب تو دلی از حسین‌منتظری با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت دهاتی موزیک

اخذ مجوز: مرتضی زمانی | ترانه سرا، آهنگساز و خواننده: حسین منتظری | سبک آهنگ: عاشقانه و شاد | سولو: مجتبی اسدپور | مدیر پخش: فرشاد شکوری | اسپانسر: محب جعفری | تهیه کننده: مجتبی شکوری | تنظیم و میکس و مسترینگ: ایمان تیموریان | گیتار: هیراد نیکنام

متن آهنگ جذاب تو دلی حسین منتظری

تو بگی نگی من گیره پام
نمیاد کسی به چشام ای وای ای وای
بی من قل بده تو جایی نری
جذاب تو دلی ای وای ای وای
بدجوری به تو گیرم من بری میمیرم من
کسی نمیاد به چشمم چشم نخوری عشقم
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
مگه من تو دنیا آخه چندتا یه دونه دارم
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
مگه من تو دنیا آخه چندتا یه دونه دارم

دانلود آهنگ حسین منتظری جذاب تو دلی

خاطر تو جمع من عاشقی رو بلدم
ملکه شدی واسه دلم بذار فاصلمون بشه کم
از همه نظر بی من نری جایی بی خبر
نکنی یه روزی چشامو تر مال خودمی آخر سر
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
مگه من تو دنیا آخه چندتا یه دونه دارم
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
مگه من تو دنیا آخه چندتا یه دونه دارم
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
مگه من تو دنیا آخه چندتا یه دونه دارم
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
مگه من تو دنیا آخه چندتا یه دونه دارم

 

 

راهنما
 
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
 
حجم : 5مگابایت
فرمت فایل:mp3
 

 

پخش آنلاین موزیک


دهاتی