دانلود مداحی شب قدر

هم اکنون به مناسبت فرا رسیدن شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) ♫ دانلود مجموعه مداحی شب بیست و یکم رمضان با نوای مداحان اهل بیت به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم

Download Old & New Nohe BY : Diffrent Singer | Shabe Ghadr With Text And 2 Quality 320 And 128


دانلود نوحه شب قدر

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود مداحی شب قدر محمود کریمی:

نوحه شماره 1:

تو این شبا یاد خدا رو عشقه
گریه و ناله و دعا رو عشقه
ساده بگم؛ مفاتیح و صحیفه رو بیارین
زبون آل مصطفی رو عشقه

DOWNLOAD


نوحه شماره 2:

تا ترک خورد سرش؛ دخترش افتاد زمین
دست بگذاشت روی معجرش، افتاد زمین
بیشتر تیغ فرو رفت میان ابرو…
تا که از ضرب علی با سرش افتاد زمین
به سرش خورد؛ ولی پهلوی او درد گرفت

DOWNLOAD


نوحه شماره 3:

کوچه ها خلوت و خاموش… شود جامه ی ظلمت
شده چون صحن عزا؛ خانه سیه پوش…
تو گویی همه چیز و همه کس گشته فراموش
نمانده شبه پیش دو چشمی

DOWNLOAD


نوحه شماره 4:

اونی که مجنونه؛ میدونه دیوونه میمونه!
رها و تنها و رسوا و شیدا و مجنونه…
شبیه بارونم، همیشه میخونم

DOWNLOAD


نوحه شماره 5:

میسوزد اما لیک؛ خاکستر ندارد…
حالا زمین گیرست و بال و پر ندارد
افتادن عرش را هیچکس باور ندارد
جز پر زدن، فکری دگر در سر ندارد
بابای شهر کوفه روی بسترش بود…
چادر نماز فاطمه؛ زیر سرش بود

DOWNLOAD


نوحه شماره 6:

این پا و اون پا کردم از افطار
از سر شب؛ حالم پریشونه
دست توئه کلیدِ آزادیم
مدتیه دلم تو زندونه…

DOWNLOAD


نوحه شماره 7:

نفساش مونده رو لب هاش
خیسه از اشک شده پلکاش
میگیره با سر آستین، اشک از گوشه چشماش…
که مبادا نبینه؛ اومده زهراش

DOWNLOAD


نوحه شماره 8:

دور عمامه تو آسمان میگردد
یک نخ از جامه تو به جهان می ارزد
به این بشارت قسم به اعتبارت قسم
من در پناه توام به ذوالفقارت قسم

DOWNLOAD


نوحه شماره 9:

از تو سر و ز مادر من؛ سینه ای شکست
تا صبحِ حشر، بر سر بر سینه میزنم…
جدم که نیست در بر تو مادرم که نیست
دارم به جای چند نفر سینه میزنم!
من در مدینه یاد گرفتم، که هیچوقت
زخمی که شد عمیق مداوا نمیشود…

DOWNLOAD


نوحه شماره 10:

روزگارم با غلامیِ علی؛ سر می شود
هر که را دیدم علی را دیده، نوکر میشود
بنده زاده بنده ای دارم که دارد مثلِ من…
چاکری از چاکرانِ کوی حیدر می شود

DOWNLOAD


نوحه شماره 11:

حیدر حیدر اول و آخر حیدر؛ حیدر حیدر ساقی کوثر حیدر
حیدر حیدر ای مظلوم فاتح؛ حیدر حیدر فاتح خیبر حیدر

DOWNLOAD


دانلود مداحی شب قدر مجید بنی فاطمه:

نوحه شماره 1:

روضه و مناجات شب 21 ماه رمضان

DOWNLOAD


نوحه شماره 2:

درستش کن خراب کردم
روی لطفت خیلی حساب کردم
منو زهرا پسندم کن؛ زمین خوردم آقا بلندم کن

DOWNLOAD


نوحه شماره 3:

یا علی یا عظیم
یا من یسمی بالغفور رحیم
عشق حسینه همه زندگیم

DOWNLOAD