دانلود آهنگ جدید علی مولایی حسرت بوسه

موزیک بسیار زیبا و شنیدنی از خواننده علی مولایی با عنوان حسرت بوسه همراه با تکست

Exclusive Song: Ali Molaei – Hasrate Booseh With Text And Direct Links 


متن آهنگ حسرت بوسه علی مولایی 

دلم تنگه تو این سینه تو روزای قرنطینه ♬♫♪ آخه بوسه ی تو درمون این عاشق غمگینه
خالی شده آغوشم ولی نمیشه فراموشم ..!!.. آخه لمس تو بی واهمه در همهمه تضمینه
در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار ♬♫♪ تو جون منی و من واسه تو موندنیم یار
در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار تو جون ..!!.. منی و من واسه تو موندنیم یار
نترس از شب سردی که پریشونی رویاته ♬♫♪ نترس از تن گرمی که هنوز عاشق دنیاته
تو هستی و امید هست و دلم گرم نفسهاته ..!!.. همه هستی من مستی و تردستی چشماته

نگاهت خود درمانه با خنده ی جانانه ♬♫♪ نگاهت خود درمانه با خنده ی جانانه
دلم تنگه تو این سینه تو روزای قرنطینه آخه ..!!.. بوسه ی تو درمون این عاشق غمگینه
خالی شده آغوشم ولی نمیشه فراموشم ♬♪ آخه لمس تو بی واهمه در همهمه تضمینه
در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار تو جون ..!!.. منی و من واسه تو موندنیم یار
در حسرت یک بوسه ی بوسیدنیم یار تو ♬♫♪ جون منی و من واسه تو موندنیم یار

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی مولایی حسرت بوسه

راهنما
*دانلود موزیک ویدئو با فرمت و کیفیت بالا*
حجم : 57مگابایت
فرمت فایل:mp4
راهنما
*دانلود آهنگ با فرمت و کیفیت بالا امیدوارم از شنیدن این آهنگ لذت ببرید*
حجم : 7مگابایت
فرمت فایل:mp3