فایل صوتی گلچین  مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان در اینجا قابل دریافت است

گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای محمود کریمی

روضه

یکی یکی یتیما امشب (روضه)

امشب شب قدر تا خدا رفتن (مناجات)

من جان و دلم با تو ساکن بهشته (زمینه)

حسن دیده گریونه (زمینه)

یه وقتایی که دلم تنگ عشقه (شور)

هم گفت تیغ ذکر تو را از سرت گذشت (واحد)

به عزم فتح خیبر رفت (تک)

از خون فرق مولامون (شور)

 
 
 
 
 
 
 

گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای میثم مطیعی

از من بگذر به خون‌های روی عبای علی (روضه)

دریا تو دستاته اباالفضل، مدیون دستاتم علمدار (زمزمه)

میگه زمین و آسمون یا حسین (زمینه)

به تو و روضه هات مدیونم (شور)

 
 

گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای محمد حسین پویانفر

روضه

ای نام تو از روز ازل (زمینه)

خوش به حال هر کسی (شور)

سبط پیمبر ای شاه بی سر (شور)

سلام زندگی (نوحه)

حس می کنم تو رو (شور)

سید رویایی من (تک)

 
 
 
 
 
 

گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای سید مجید بنی فاطمه 

درستش کن خراب کردم (شور)

تقصیر سیاهیای دلمه (مناجات)

گشته کربلا پر از شمیم مجتبی (زمینه)

یا علی و یا عظیم (شور)

تشنه منم حضرت دریا حیدر (ع)(تک)

مدح امیرالمومنین علیه السلام

یا علی و یا عظیم (شور)

 
 

گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای محمدرضا طاهری و حسین طاهری

مناجات

ای سلطان نجف (زمینه)

به مقام قرب سلمان (شور)

روزی شعار کل جهان (واحد)

 
 
 
 

رمضان با نوای سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان

حالا که شرمنده ای (مناجات)

دعا و مناجات

بسم رب العلی الاعلا (زمینه)

عشق تو برای من مقدسه (شور)


گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای حنیف طاهری

روضه

ای جان جهان (زمینه)

هم ابتدا هم انتها حیدر (ع)(تک)

دم مرگم علی میگم (شور)

دارم از دست میرم (شور)

ذکر تو رو دم به دم (شور)

 
 
 
 

گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای محمد کمیل 

روضه

تو خوبی کردی و نفهمیدم (زمینه)

غلام حیدر کرارم (شور)

دست حیدره دست برتر (شور)

ابکی لظلمه قبری (شور)


گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان با نوای حسین سیب سرخی

روضه

این عشقی که به سر من افتاده (شور)

مولا مولا مولا علی ولی الله (زمینه)

ای دل اگر عاشقی (واحد)

هر کسی نوکر دربار تو شد آقا شد (واحد)

من کیستم گدای تو یا مرتضی علی (ع) (نغمه و ذکر)

من کیستم گدای تو یا مرتضی علی (ع) (نغمه و ذکر)

به نام همسر زهرا (س) (شور)

و صلی الله علیها زینب (س) (شور)